Citroën postal uradni pokrovitelj voznega parka biatloncev za dve leti

12.11.2020


Smučarska zveza Slovenije – Zbor za biatlon je s Citroën Avtohišo Kranj podpisala sponzorsko pogodbo in bo letos prevzela deset sponzorskih vozil. Slovenski biatlonci se bodo tako v naslednjih dveh sezonah vozili s Citroëni. S tem bo reprezentanci omogočena mobilnost in še boljši pogoji za delo. Uradna predaja ključev za dve leti je potekala v Citroën Avtohiši Kranj, uradnem pokrovitelju voznega parka slovenskih biatloncev.

FOTOGALERIJA >>>

Uradno predajo ključev je z besedami pospremil Luka Garin, direktor Citroën Avtohiše Kranj: »Izjemno veseli smo, da smo del najpomembnejše nacionalne panožne športne zveze in edine organizacije s področja smučanja, včlanjene v Olimpijski komite Slovenije. To ni naša edina športna povezava, saj naše podjetje podpira tudi smučarje tekače.«


Janez Ožbolt, vodja panoge biatlon, se je ob tej priložnosti prisrčno zahvalil za izkazano podporo: »Ponosi smo, da bo Citroën dve leti naš mobilni partner, vsekakor pa si želimo in verjamemo, da je to začetek dolgoročnega uspešnega sodelovanja. Taka podpora je neprecenljiva, kajti vrhunski biatlon brez dobrih in udobnih vozil enostavno ni možen. Biatloncem je tako zagotovljena osnovna potreba po mobilnosti in hkrati varnosti. Sodelovanje smo začeli v sezoni, ko imamo domače svetovno prvenstvo v biatlonu na Pokljuki, ki za slovenske biatlonce poseben izziv. Ponuja nam možnost predstaviti se javnosti v dobri luči z dobrimi rezultati, hkrati pa promovirati vse naše partnerje. Naš novi mobilni partner Citroën Avtohiša Kranj nam bo prav gotovo dal zagon za uspešno sezono ter zagotovil varne in prijetne vožnje.«

Znamka Citroën

Citroën se v samem osrčju avtomobilskega trga že od leta 1919 uveljavlja kot ljudska znamka v najbolj plemenitem smislu besede, katere glavni vir navdiha so ljudje in njihov način življenja. Njene nazore poudarja slogan znamke "Inspired by You", poosebljajo pa jih vozila, ki se ponašajo z edinstvenim dizajnom in vzornim udobjem. Od ostalih avtomobilskih znamk za širok krog potrošnikov se Citroën loči tudi po edinstvenih izkušnjah, ki jih nudi svojim strankam (Citroën Advisor, "La Maison Citroën" itd.). V letu 2019 je Citroën prodal milijon vozil v več kot 90 državah.

Spletna stran za medije Citroën: https://int-media.citroen.com

Nazaj

Izdelava spletnih strani: Creatim

Copyright © 2007 - 2020 | Smučarska zveza Slovenije | Pravna obvestila | Piškotki | Politika varstva osebnih podatkov