Fantastična Lampičeva znova ugnala vso konkurenco, Šimenc 8.!

04.01.2020

V Val di Fiemmeju je Anamarija Lampič na izjemen način prišla do druge zmage v karieri, potem ko je vso konkurenco ugnala še v klasičnem šprintu. Rezultat kariere je z 8. mestom postavil še Miha Šimenc!

Anamarija Lampič slavi tretjo zmago v karieri © GEPA

Sončen dan je v dolini Fiemme na obrobju Dolomitov prinesel drugo šprintersko preizkušnjo letošnjega Tour de Skija, prvo je v nedeljo v Lenzerheideju dobila naša Anamarija Lampič. Tudi tokrat je zanesljivo opravila s kvalifikacijami, kjer je imela 12. čas, kot nosilka pa je nato nastopila v zadnji, peti četrtfinalni skupini ob Norvežankah Anne Kjersti Kalvaa in Heidi Weng ter Finki Kerttu Niskanen in mladinkah, Čehinji Katerini Janatovi in Švedinji Ebbi Andersson.

Izjemni finiši za novo veliko zmago Lampičeve

Lampičeva je začela odločno, očitno znova odlično pripravljenost pa je pokazala na ciljni ravnini, ko je z lahkoto ugnala vse tekmice in se prebila v še peti letošnji polfinale. V polfinalu je bila taktika podobna kot v četrtfinalu. Na vrhu vzpona biti ob boku najhitrejših, nato pa jih na spustu pred ciljem vse po vrsti prehitela in tretji zaporedni finale je bil tu. V finalu so ji nasproti stale tekmica za rdečo majico, Natalija Neprjajeva, Norvežanka Astrid Uhrenholdt Jacobsen, Američanki Jessica Diggins in Sadie Bjornsen Maubet ter domačinka Lucia Scardoni.

Kmalu po štartu se je zataknila in padla Neprjajeva, ki ni več ujela tekmic, Lampičeva pa se je pred spustom znašla v gneči na petem mestu. Sledilo je uspešno prerivanje naprej, pred zadnjim hribčkom je že bila na tretjem mestu, nato pa z izjemnim odrivom kot vlak oddrvela mimo vseh tekmic in drugič v manj kot tednu dni zmagoslavno dvignila roke v zrak za tretjo zmago v karieri! Drugo mesto je osvojila Jacobsenova, tretja je bila Digginsova.

Na ciljni ravnini je Lampičeva drvela kot vlak © GEPA

"Upam, da vas ne razvajam preveč, da to ne bo postalo že samoumevno. Še naprej bo potrebno delati, pred mano je še veliko stvari. Danes sem zelo zadovoljna z zmago, tega sploh nisem pričakovala. V četrtfinalu sem nato videla, da sem v zaključku res močna. Včeraj ni bil ravno moj najboljši dan, a tako je. Imaš padce v Touru, malce te utrudi. Danes zjutraj se nisem počutila najbolje, tudi v kvalifikacijah sem bila zakrčena, a potem je steklo. Super! Fantje in Valentina so poskrbeli za moje smuči, lahko se jim le zahvalim in jim čestitam, ker so bile smuči res vrhunske!" navdušenja ni mogla skriti Lampičeva, ki je nato še dodala: "Jutri je še zadnja tekma in nato bo konec. Vse sem dala od sebe, potrudila sem se. Tudi jutri bom dala maksimum. Spet imam rdečo majico, jutri grem do prvega šprinta na polno, en krog po stadionu in potem, ko se proga začne spuščati proti smučišču, se bom malo umirila in si tisi zadnji klanec vzela "po svoje."

Šimencu le malenkost zmanjkala do prvega finala v karieri

V kvalifikacijah je bil uspešen tudi Miha Šimenc, ki je vpisal 23. čas, v četrtfinalu pa je tekel v drugi skupini ob Norvežanu Paalu Golbergu, Rusi in vodilnemu na turneji, Aleksandru Bolšunovu ter njegovemu rojaku Andreju Melničekovu, Poljaku Kamilu Buryju in Kazahstancu Denisu Volotku. Šimenc je prikazal sijajen tek, in v izjemno hitri skupini, kot se je izkazalo kasneje, zasedel četrto mesto, kar je bilo dovolj za njegov tretji preboj v polfinale, prvega v tej sezoni. Priložnosti se Logatčan ni ustrašil, hrabro se je zapodil proti kar nepredstavljivemu finalu, na koncu je moral priznati premoč Rusoma Sergeju Ustjugovu in Glebu Retivjku, le malce pa mu je zmanjkalo do prvega finala v karieri.

Končne zmage se je razveselil Norvežan Johannes Hösflot Kläbo, ki je ugnal Rusa Ustjugova in Aleksandra Bolšunova, Šimenc pa je vpisal rezultat kariere z 8. mestom! "Ko sem se zbudil in vstal, sem mislil, da me je povozil kamion. Res sem se počutil slabo, noge so bile težke, prav tako tudi roke. Na ogrevanju sem si rekel, da nimam kaj izgubiti, da se moram močno ogreti, da zbudim noge in da mogoče dam iz sebe laktat, ki se mi je nabral. Že v kvalifikacijah sem odtekel kar odlično, počutil sem se dobro in potem sem ratal optimističen, da morda mi pa danes celo lahko uspe kaj več kot le priti čez kvalifikacije. Naprej sem se počutil odlično. V polfinalu mi je morda malo žal, ker mi je zmanjkalo za finale, a nikoli nisem mislil, da bom v klasiki dosegel tako visoko uvrstitev. Res sem zadovoljen!" je bil nasmejan Šimenc po najboljši uvrstitvi v karieri.

Slika za zgodovino © GEPA

Takole pa je misli povzel še Nejc Brodar, glavni trener naše reprezentance: "Kaj občutimo? Veselje, za tako majhno ekipo kot smo, je vsaka zmaga, kot bi bila prva. Pričakovana ali nepričakovana. Še en odličen dan tako Ane z zmago kot nenazadnje Miha z osmim mestom in njegovo najboljšo uvrstitvijo v karieri. Še eno odlično timsko delo vseh, ki smo v to zgodbo vpeti na tak ali drugačen način. Mislim, da smo lahko, že danes povem, s tem Tourom popolnoma zadovoljni. Jutri še Alpe Cermis in mislim, da bomo jutri z veseljem nadaljevali pot proti domu."

V skupnem seštevku pred zadnjo etapo, ko se bo karavana jutri podala na Alpe Cermis, vodita Johaugova in Kläbo, Lampičeva je skočila na 7. mesto, s 16 točkami naskoka pa je tudi prevzela vodstvo v seštevku za rdečo majico! Jutri se bodo točke delile še dvakrat, a jih bo na voljo manj kot danes, vse pa še pred vzponom na Alpe Cermis, tako da je Anamarija Lampič tik pred tem, da kot druga Slovenka osvoji majico za najboljšo šprinterko na Tour de Skiju. V letih 2009 in 2010 je to uspelo Petri Majdič.

Najboljše tri na šprintu v Val di Fiemmeju © GEPA

Finalni etapi se jutri začneta ob 13. uri in 15 minut.

Nazaj

Izdelava spletnih strani: Creatim

Copyright © 2007 - 2020 | Smučarska zveza Slovenije | Pravna obvestila | Piškotki | Politika varstva osebnih podatkov